Hade visst inget att skriva...

Freja har precis gått och lagt sig. Badade bubbelbad och hade med sig blomsprutan vilket var mycket omtyckt!
Svea ligger och åmar sig här i sängen bakom mig. Hon pratar med sin nemesis en figur med mjuka armar som låter då man trycker på händerna. Världens roligaste grej enligt Svea!

Idag har vi varit på babymassage igen, men det funkar inget vidare. Svea vill bara ligga på mage och kolla på de andra så jag vet inte om vi ska gå nåt mer. Vi får se e iofs skönt att träffa andra mammor och fika lite.

Natten till idag var ren kaos. Tror inte Svea sov mer än en halvtimme åt gången och där emellan skrek hon som en galnig. Har ingen aning om vad som var fel! Imorse sa tom Freja att hon inte hade sovit eftersom Svea skrikit så. Har trappat upp Sveas intag av vanlig mat så det kan ju ha med det att göra. Separationsångest, magont... ja vad som helst skulle kunnat vara fel. Men bakslag ska väl komma då och då i utvecklingen. Träffade en tjej som har det värre idag. Hon har inte sovit en hel natt sen hennes son kom och det var 11 månader sen. Han vaknar tydligen en gång i timmen...

I helgen var jag och Tobias nästan barnfria. Freja sov hos sin farmor och farfar. Det var tyst och konstigt här hemma, men ändå skönt att kunna äta middag i lugn och ro (kött, pommes och bea) samt få sovmorgon. jag vaknade tio trots Svea och sen fick vi äta en lugn frukost och läsa tidningen i lugn och ro! Men hon saknades iaf...

Veckan som kommer ska bjuda på minusgrader. Vi har inget speciellt på schemat. I helgen blir det förhoppningsvis en tur till IKEA. Jag måste köpa ett matbord. Hoppas det går in i bilen bara...

Avslutar med en bild på mina fina!
 
 O en på Svea. Man får ju inte fota Freja längre utan hon springer för dem mesta och gömmer sig...

Kommentarer
Postat av: Sjuk Stina

Att de är så lika och ändå så olika är så himla fräckt!

2009-11-09 @ 20:07:06
Postat av: Elsa

2009-11-11 @ 12:47:01
Postat av: elsa

Hoppas att tomten har ett foto med sig av mina söta, fina barbarnsbarn.

2009-11-11 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0