Jag ser det snöar...

Det har kräkts ner snö nu ända sesan imorse. Det är så fint! Såg att det senare i veckan tom ska bli sol. Det tror jag visserligen först när jag ser det men tänk om!

I onsdags var jag och hämtade min mamma och Kerstin på tågstationen. Vi hade tre sköna dagar här med mys och bus! Tyvärr missade dom snön men det får bli en annan gång. I lördags åkte dom hem igen. Nu är allt som vanligt här hemma igen :)

Igår var vi inne i stan på julskyltningen. Var inte så mycket att se. Jag blev åter igen bevisad att jag har sån sjuk otur i spel och tävlingar mm. Var nere i garaget brevid kärnan där lions har sin julmarknad. Alla som hade varit där nere kom med vinster från lotteriet så jag tog fem lotter och medan jag stod där och öppnade nitlott efter nitlott så tror jag alla brevid mig vann ostpåsar, pommac och fruktkorgar... Men jag stödjer ju iaf lions... I lördags skulle jag även vinna på V75 tänkte jag (83milj i potten tror jag det var). Jag hade tre rätt...

Som vanligt kan man inte lägga upp bilder... Prövar lite senare igen...

Svea liogger just nu och sover. Hon sover ju inte på nätterna så hon får passa på på dagarna. Men inatt sov hon för första gången inne i sitt rum. Det gick ganska bra. Synd bara att det ser ut som det gör där inne och att vi inte har nåt lyse där för elen är borttagen i väntan på renoveringen... Svea har även fått låna en gåstol nu så hon far fram som en galning i den och är så lycklig. Ibland blir hon skjussad av Freja vilken hon inte tycker är riktigt lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0