Städar? Nej...

Jag sa visst till Tobias att jag skulle städa här hemma ikväll. Hitills har jag städat i 0 min. Typiskt. Men det är ju så tråkigt. Och jag har typ fem bloggar kvar att läsa innan jag kan stänga av datan... Jag är beroende av att läsa bloggar jag erkänner. Eller det är kanske inte så konstigt att jag hellre vill läsa om andras "perfekta" liv istället för att städa? Nä okej.

Imorgon ska Svea till BVC och innan dess ska jag efter att ha lämnat Freja på dagis ta en fika med mina arbetskollegor. Ska bli trevligt då jag inte varit på jobbet på väldigt länge. Vi hade ett personalmöte några månader sen som jag var me på men annars har jag engagerat mig väldigt lite i mitt jobb. Nu funderar jag på att ta nått pass snart för att dryga ut kassan och inte helt glömma bort hur man gör när man jobbar. Men vi börjar med en fika där tror jag.

På onsdag kommer mamma!

I lördags var jag på Ikea me Sofia. Det var super! En hel dag blev det verkligen. Vad gör man egentligen inne på ett ikeavaruhus i fem timmar? Jag vet inte... Köper ett matbord helt uppenbarligen, men det kan ju omöjligt ta så lång tid? Äh jag hade iaf en väldigt mysig dag. (Mina bröst hade inte det. Det påminnde dom mig om hela natten. Aj...) Gick så lätt att vara utan barnen. Hade gått ganska bra här hemma för T också. Svea skrek väl en hel del men det är ju det vanliga nuförtiden med henne. Hon som var så glad? Är visserligen fortfarande lättroad som bara den, men inte jämt glad som förut. Är kanske en utvecklilngsfas? Doftljus servetter vanliga värmeljus ett soffbord en hylla och några ramar fick även dom följa med hem från IKEA iaf. Men nu måste jag köpa en till hylla så är det någon som ska till IKEA snart och vill ta en beställning på en hylla?

(Lars Winnerbäck-"Kom Änglar", åh vilka minnen...)
(Nickelback-"Far Away". Åh vilka minnen!)

Idag medan jag lagade mat försökte Freja lära Svea lite diverse...
   Hade några fler bilder men det tar för lång tid att ladda upp dom just nu tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag hade oxå supermysigt! Men är oxå lite fundersam vart tiden sprang iväg? Blir lätt så när man drömmer sig bort bland alla grejer ;)



Tack iaf -du är underbar! Vi hörs snart, KRAM

2009-11-23 @ 22:28:07
URL: http://soffansivojag.blogspot.com
Postat av: Stinis Finis

Åker antagligen dit 12-13 nåt... Sätt in pengarna på mitt hemliga utländska konto i Monaco så skall vi se vad vi kan göra...

2009-11-24 @ 22:11:01
URL: http://prinsessanleias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0