Tur i kärlek/Tur i spel

Jag vinner ALDRIG någonting. Jag tävlar en hel del tycker jag. På bloggar mest men skickar även in i tidningar osv. Men jag vinner aldrig. Det sägs ju att man antingen har tur i spel eller tur i kärlek. Fatta vilken sjukt tur i kärlek jag måste ha...

I helgen var jag o T ute och käkade samt var på bio. Middag: Vitlöksbröd (alltid på menyn när vi är ute, det är vår grej...) oxfilétoast samt till efterrätt kaffe bailys. Det var super gott och hur mysigt som helst att sitta och få prata med varandra. Våra middagar hemma består mest i ett enda stort oljud nuförtiden blandat med "tycker inte om" "det är bläää". Väldigt kul... Bio: 2012. Den var så bra! Jag älskar den här typen av filmer. Megakatastrofer och världskrig med rymdvarelser, virus som utplånar en del av mänskligheten... Jag tänker ju alltid att jag hade klarat mig. Efter bion hade vi en timme att slå ihjäl innan bussen hem gick så vi tog en öl på paus i väntan på den. Kom isäng halv tre men hör och häpna så kom inte Freja in förrän kl 09:12 på söndagsmorgonen. Men vi var ju lika trötta för det.

Just nu försöker jag ragga sälskap till IKEA på lördag. Måste nämligen dit och köpa ett bord. Och denna helg som kommer är min sista "lediga" innan jul och det är på julafton vi verkligen måste ha ett större bord. Vi blir ju 10 pers och eftersom man bara hjälpligt får plats fyra runt det vi har nu så funkar det ju inte annars. Så vem vill följa med? Stina? Kristina? Gabriella? Nån? (Tobias kunde väl offra sig om det verkligen behövdes...)

I övrigt är vädret här så grått och trist! Vart är snön? Det är kolsvart ute när man ska masa sig upp på morgonen vilket gör att man är sjukt trött. Det är halvmörkt hela dagen och så blött och lerigt överallt... VART ÄR SNÖN? Det spås bli sex grader varmt och regn hela den här veckan. Vad är det som händer? Är det en megakatastof på g? Jaja jag klarar mig ju iaf!

Kommentarer
Postat av: Lena

JAG vill sååå gärna följa med till Ikea, men jag undrar om det är ok att vi tar Ikea i Barkarby? ;-)

Det är JÄTTEROLIGT att få följa din blogg och se ert fina hus och de jättesöta tjejerna!

MASSOR med kramar sålänge!!! / Lena

2009-11-17 @ 10:05:48
URL: http://romlen.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Jag hade ju följt med om vi befunnit oss i samma stad! Så hade vi kunnat ta en kanelis i fiket :)

2009-11-17 @ 10:47:33
Postat av: Sugstina

Jag kan följa med kanske. Men jag behöver ingenting från IKEA men en bilfärd med dig är ju alltid värt något... Inga barn eller?

2009-11-17 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0