belysningsletarkväll

Snart ska jag börja mitt projekt med att bestämma hur vi ska belysa vår trappa. Vet inte alls vad jag vill åstadkomma med belysningen ännu. Ska det vara ljust för att man ska se vart man går? Ska det vara fint? Ska det matcha resten av inredningen? Ja helst, men hur ska jag få till allt det där med minst sladdar o dyl? Nån som har nåt förslag? Dom mottages tacksamt! Ska surfa på styleroom såklart....!!!

Idag var Freja på dagis för första gången på typ tre eller fyra veckor och det var verkligen succé! Hon såg så pigg o glad ut när jag kom och hämtade henne. o vi har haft världens bästa eftermiddag med massor av bus o mys. Vi satt iofs ca 20 min under matbordet för rävarna var tvugna att gå förbi innan Rori och byggare Bob kunde fortsätta sin färd...

Svea är fortfarande förkyld. Hon står ganska stadigt i krypställning men kommer inte framåt. Hon är på g att sätta sig upp så idag sänktes hennes säng.

Helgen har ägnats åt renovering... Ovanligt va? Det är Sveas rum som är i görningen och det kommer att ta tid. Just nu har hon bara golv i 1/3 av rummet vilket gör att det är lite med fara för sitt eget liv man går in där då det mörknat. Till saken hör ju att det inte finns nån el i rummet...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0