Bustjejer

Nu är det -20 ute igen. Jag som börjar bli sugen på vår och värme. Hur ska jag klara mig flera månader till med snö och kyla? Jag ska köpa mig ett fång tulpaner till helgen för att få lite inspiration.

Oh idag fick jag ett efterlängtat och sååååå härligt gravidbesked från en vän! Grattis till dig! Som jag väntat....

Titta här på mina bustjejer. Om de kan göra detta på varisit håll vågar ajg inte ens tänka tanken på samarbetet som snart kommer att komma...
  
Det var ju tydligen så inbjudande att hoppa i sängen eftersom jag hade tagit bort allt som var i vägen som kuddar och täcken... O för Sveas del så var det ju omöjligt att motstå att pilla på lådhandtagen och vips så kom hon på att det var lådor... Det var den lilla pilleman och på allting pilla han (hon)...

  

Helgplanen:
Fredag: Playdate här hemma. T ska renovera vidare på Sveas rum. Det kommer aldrig att bli beboligt igen...
Lördag: Traditionsenlig grisfotsafton hos "svärföräldrarna" med övernattning...
Söndag: Veckohandling på Ica Maxi. Det är ju värsta utflykten för hela familjen!

Nu ska jag avslöja nåt... Lyssnar på U2 via spotify och upptäckte att dom sjunger "sunday bloody sunday" och inte "someday buddy someday"....  Jag bjuder på den ;)

Nu ska jag kolla på film! "P.S I love you" Läst boken och grät hejdlöst så jag ska ta med en hushållsrulle in i vardagsrummet :)

Kommentarer
Postat av: stina

Jag tyckte filmen var mycket mycket sämre!

2010-01-16 @ 13:59:20
URL: http://prinsessanleias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad tyckte du om filmen? Jag älskar den! (Har inte läst boken iof). Tips om du inte sett den: the notebook -helt underbar! Men kanske mer en film för dej än för T ;)

2010-01-17 @ 11:28:44
URL: http://soffansivojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0