Hockeykväll...

Såklart utan mig. Jag hör bara svordomarna som kommer från vardagsrummet och det räcker bra...

Det är otroligt kallt ute. Vi är så trötta på att vara inne och tristessen är total! Jag kan inte komma på mer saker vi kan göra inne nu. Vi har bakat. Gjort trolldeg. Ätit våfflor. Lekt med lego. Lekt med hästarna. Lekt med pippi-figurerna. Lekt doktor. Dansat. Sprungit runt runt. Sjungit. Ritat. Allt är gjort och det är sååå tråkigt nu. Men det är bara imorgon kvar och sen är det helg och då är lite fler folk hemma så då kanske vi kan få sällskap? O efter helgen är det dagis i tre dagar och då ska inte någon här hemma bli sjuk för nu har vi varit sjuka så vår kvot är fylld för i vinter och helst våren också!

 Trollunge med trolldeg!

 Trollunge utan trolldeg...

Men vi har faktiskt varit ute en hel del innan det blev så kallt! Både Freja o Svea tycker om att åka pulka. Och det tycker ju både jag o T är kul för vi älskar ju också att åka pulka!
     

Nu ska jag gå o koka mig en kopp te för att värma mig lite!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!

2010-01-10 @ 23:23:11
URL: http://prinsessanleias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0