Nu orkar vi snart inte mer...

Freja är sjuk nu igen!
I måndags så somnade hon vid middagsbordet! Kändes lite varm då T bar upp henne till sängen. På morgonen (hon sov från kl. 17:30 till 07:30 oavbrutet...) hade hon 39.8 i feber och så var det hela tisdagen o onsdagen. Idag har det legat på max 38 grader, men istället har hon börjat hosta som en galning. Ikväll kom även segt slem upp. Jätte intressant att läsa va? Ska inte skriva mer om det nu. Men nu har Freja varit sjuk varannan vecka ända sedan lucia! Så nu tycker vi alla att det får räcka för ett bra tag framöver.

Vi har alltså inte gjort nåt speciellt här hemma efter helgen. Svea har fyllt 8 månader. Det går sååå fort med barn nummer två! Jag hinner inte med alls. Tänk att snart är det maj och då är det dags för mig att börja jobba igen. Idag kände jag visserligen att det skulle bli kul, men det är nog mest för att jag varit instängd med sjuka barn i mer eller mindre 1 ½ månad nu!

T ska jobba i helgen. Hoppas på att Freja mår bättre på lördag för då ska vi göra en liten vända in på stan jag o barnen. Behöver handla lite grejer :) Imorgon ska jag försöka ta mig ut med dom. Vi måste köpa ny tankräm till Freja för den vi köpte nu sist vägrar hon att använda då hon tycker den är för stark. Vi ska då passa på att köpa jäst o mjölk så vi kan baka lite bullar. Det hör lite till att ha i frysen :)


Kommentarer
Postat av: Stinis

Stackars er!

2010-01-22 @ 20:03:26
URL: http://prinsessanleias.blogg.se/
Postat av: Elsa

Vad fina de är. Så tråkigt att läsa om lilla Freja och hennes besvärliga hosta och snuva. Tyvärr missade jag hennes namnsdag så det får bli ett grattis nu i stället. Räknar med att vi ses snart.

Med hopp om att ni alla blir bra snart kramar i mängd från Elsa.

2010-01-24 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0