Statusuppdatering

Helgen blev väldigt lugn. Ingen tur till stan. Freja ville inte gå ut i lördags och när jag tog tempen så låg den på 37.5 så det var nog lika bra. Så det blev en inne-dag, men den flöt på rätt så bra. I söndags åkte jag o tjejerna in o handlade lite mat till denhär veckan. T var hemma och fortsatte med Sveas rum. Det går framåt nu sakta men säkert. Gipsskivorna är på väg upp på väggarna nu. Sen är det dags att lägga tillbaka golvet och slipa det, sätta upp panelskivorna på vägg och tak och måla dom, tapetsera och vips så kan Svea flytta in i sitt nya fina rum :) Måste köpa en byrå till henne för nu har hon sina kläder i lådorna till en sekretär och det är lite trångt då lådorna är så grunda. Men å andra sidan så är det ingen risk att jag köper några nya kläder till henne eftersom det inte får plats. Ska nog behålla den där sekretären ända tills hon är tonåring så hon inte kan be om några kläder :)

Idag har jag dammsugit och torkat golven på nedervåningen. Svea hade ingen bra dag utan har varit ledsen och grinig. Tror hon har ont i halsen av allt hostande. På onsdag ska vi till BVC så vi får se då om hon blivit bätte eller om en dr ska få titta till henne igen. Hon blir ju ALDRIG frisk!

På fredag ska jag o Freja åka till badhuset. En favorit i repris med andra ord. Ska bli så mysigt att göra nått bara vi två :)

Annars väntar en vanlig vecka här hemma. T ska på kurs tisdag o onsdag så då jobbar han inte kväll så då får jag lite kvällssällskap :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske Leia och jag skulle hänga med?

2010-01-26 @ 20:12:50
Postat av: Kristina

Hej fina du! Hoppas att vi kan ses till veckan! Du vet väl att jag har börjat blogga igen? kramar från en sjuk familj!

2010-01-31 @ 15:25:45
URL: http://liam07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0