Vad är det för en dag...

..är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är ju min födelsedag! Hurra Hurra Hurra!

Som ni ser är vi inte uppslukade av jorden. Jag kallar det jullov...

Vi har haft magsjuka, förkylningar mm... Just nu är det Freja som är febrig och nyser och snörvlar. Jag snorar och hostar och Svea verkar aldrig bli av med sin förkylning. Hon e inne på vecka fem nu tror jag...

Nytt år och jag tror att 2010 kommer att bli ett toppenår!
Det jag kommer att minnas mest från 2009 är ju såklart att min familj utökades med en person, vår lilla Svea som sprider solsken runt sig!

Jag återkommer med julbilder och tätare uppdateringar såfort vardagen är ikapp oss och förkylningarna lämnat oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0